Naujienos

2017-06-29 03:07:50

Pajūry...

Birželio 21 d.

7:00 val. 15 vaikų išvyksta poilsiauti į pajūrį. Važiuojame pro Kauną palei Nemuną. Kelionė neprailgsta. Stojame pusryčiauti Veliuonoje. Spėjame apibėgioti piliakalnius, pasigrožėti vaizdingomis apylinkėmis, pasitiksliname žinias (mini viktorina) apie didžiausią Lietuvos upę – Nemuną. Pažvalėję važiuodami žaidžiame žaidimą: „Atspėk daiktą“. Štai ir Šventoji. Įsikuriame nameliuose ir einame pasisveikinti su jūra. Daugelis vaikų ją pamatė pirmą kartą. Jūra audringa, vėliava raudona, todėl galima tik pabraidyti...

Birželio 22 d.

Papusryčiavę maršrutiniu autobusu vykstame į Palangą.  Vaikai aplanko pramogų parką, užsisako įvairių pramogų. Po to einame ant Palangos tilto, vaikštome po parką. Papietavę pramogaujame Naglio atrakcionų parke. Vakare nusiperkame maisto produktų ir maršrutiniu autobusu grįžtame į namelius. Palangoje pas mus atvyksta susitikti ir kartu papramogauja Aistis, Dominykas ir Džesminta Čepokai. Visiems buvo malonus susitikimas.

Birželio 23 d.

Išaušo puiki saulėta diena. Aptariame saugumo taisykles būnant prie jūros ir didelę dalį dienos praleidžiame paplūdimyje: maudomės, deginamės, žaidžiame su kamuoliu. Grįžę nuo jūros pietaujame ir einame žiūrėti Joninių šventei skirtų koncertų. Koncertavo grupės „Baltasis kiras“ ir „Biplan“. Pasibaigus koncertui einame su visa eisena ant kopos prie Šventosios deltos kur liepsnojo Joninių laužas, upe plaukė valtys šviesdamos deglais, o lygiai 24 val. dangus nušvito nuo šventinių fejerverkų. Po jų iškart skubame miegoti.

Birželio 24 d

Šiandien einame į miestą, nuomojamės dviračius, važinėjame po miestą ir apylinkes. Papietavę vaikštome po miestą, einame stebėti audringos jūros, renkame akmenėlius ir kriauklytes. Gaminamės vakarienę ir einame miegoti.

Birželio 25 d.

Šiandien aplankome miesto pramogų parką. Vaikai užsisako įvairių pramogų. Vėliau keliaujame prie jūros. Jūroje maudytis draudžiama, todėl vaikštome pakrante, stebime kaip naudodamiesi jėgos aitvarais banglentininkai plaukia šokinėdami per bangas. Po pietų lyja lietus, todėl ilsimės nameliuose žaisdami žaidimus.

Birželio 26 d.

Atsikėlę ir papusryčiavę einame pasivaikščioti po Šventosios miestą, kas dar turi pinigų apsilanko pramogų parke. Ošupio alėja einame apie 5 km. Ir tiek pat grįžtame pajūriu. Vėjas toks stiprus, kad einant per pustomą smėlį nuogas kojas tarsi badytų adatėlės. Grįžę pasiruošiame šventišką vakarienę, nes jau paskutinis vakaras stovyklaujant. Po vakarienės tvarkome namelius, ruošiamės išvykimui.

Birželio 27 d.

Papusryčiavę baigiame tvarkyti namelius, susikrauname daiktus ir nueiname atsisveikinti su jūra. 15:00 val. išvykstame į namus. Vaikai patenkinti, visi norėtų dar pasilikti...